Prodloužená záruka

Co prodloužená záruka nabízí a pro koho je určena?

Zakoupením Prodloužené záruky na období 1, 2 nebo 3 roky si zákazník prodlouží záruční dobu, kterou mu k zakoupenému výrobku poskytuje daný výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).

Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.

Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.

 

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, klient si připraví číslo smlouvy a zavolá na zákaznickou linku. Pracovníci linky ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka jeho kontaktní údaje, dále informace o výrobku a chrakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

Hradíme náklady na dopravu, práci opraváře a náhradní díly.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujem zákazníkovi nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.

 

Prodloužená záruka:

Vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby.

Umožní Vám spokojeně užívat si výrobek po dobu až pěti let.

Dá Vám jistotu, že nový výrobek bude fungovat až 60 měsíců bez dalších výdajů

Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti

 

Hlavní výhody:

Rychlé akce a reakce - v případě poruchy zákazník jen zavolá, my vše vyřešíme.

Záruka v pravém slova smyslu - žádná časová cena - buď oprava nebo nový přístroj

Oprava bez čekání - vyřízení požadavků na opravu v nejkratším možném čase

Zákazník se nemusí bát, že nebude mít prostředky na případnou budoucí opravu - servisní opravy platímo přímo servisu

 

Zpět na začátek